linkwayTMS
System do zarządzania firmą transportową i procesami jakie w niej zachodzą. Już od 10€ miesięcznie!
 

Dla firm transportowych ważne jest, aby posiadać system TMS, ponieważ może on zautomatyzować i usprawnić wiele zadań wymaganych do przeprowadzenia operacji transportowej. linkway.TMS to gotowe rozwiązanie przygotowane dla przedsiębiorstw posiadający własny tabor samochodów.

linkwayTMS może przynieść firmie transportowej wiele korzyści. Może pomóc zaoszczędzić czas i pieniądze. Może również pomóc poprawić obsługę klienta i zwiększyć wydajność firmy. linkway.TMS został stworzony w taki sposób, aby był on maksymalnie intuicyjny i prosty.

Optymalizacja funkcji pozwala na efektywne wykorzystywanie programu od pierwszych dni po wdrożeniu. Modułowa budowa linkway.TMS pozwala na bardzo krótki proces wdrożenia programu w przedsiębiorstwie. Idealnie dostosuje się do firmy, które w ramach rozwoju pragną zrezygnować z arkuszy Excel, ale także dla duży przedsiębiorstw, które nie potrzebują setek funkcji i tysięcy pól do wypełniania.

Rozpoczynając pracę z linkway.TMS można w łatwy i szybki sposób zrezygnować z arkuszy Excel. Dane z formularzy można bezpośrednio zaimportować do linkway.TMS. Z samego programu korzysta się za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej, z komputera z dostępem do Internetu. Takie rozwiązanie minimalizuje wymagania sprzętowe, a także pozwala na zarządzanie firmą z każdego miejsca na świecie. Dane Twojej firmy przechowywane w chmurze są całkowicie bezpieczne.

 

linkway.TMS to nowoczesny system do kompleksowego zarządzania procesami spedycyjno-transportowymi. Modułowa budowa programu, połączonych ze sobą funkcji pozwala na efektywne planowanie, realizowanie, monitorowanie i rozliczanie usług transportowych. Dzięki współpracy z mapami .HERE oraz OpenStreetMap, geolokalizacja pozwala na wyznaczanie dokładnych tras uwzględniając różne czynniki jak gabaryt pojazdu czy opłaty drogowe.

Integracja z zewnętrznymi dostawcami GPS umożliwia bieżące śledzenie pojazdów bezpośrednio w linkway.TMS. Korzystając z systemu można przeprowadzić cały proces obsługi zleceń, wyliczyć rentowność frachtu, wyznaczyć trasę, a także wystawić fakturę. Dane można generować w formie raportu. W programie istnieje możliwość wyznaczania KPI (statusowanie zlecenia).

Korzystając z linkway.TMS możesz, ale nie musisz korzystać z zewnętrznego systemu lokalizacyjnego GPS. Z poziomu linkway.TMS możesz śledzić swoje wszystkie pojazdy na mapach HERE lub OpenStreetMap.

Uzupełnieniem programu jest aplikacja dla kierowców linkway.TRACKER, która komunikuje się z Twoim kontem linkway.TMS. Aplikacja może między innymi służyć jako lokalizator GPS. Za jej pomocą możesz na bieżąco śledzić swoje pojazdy, a także w szybki i łatwy sposób komunikować się z kierowcą. linkway.TRACKER pozwala na stałe raportowanie przebiegu trasy przez kierowców, a także dodawanie załączników i zdjęć.

Wybrane funkcje aplikacji
Dostęp przez www

Dostęp do systemu linkway.TMS odbywa się za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej. Takie rozwiązanie ogranicza do minimum wymagania sprzętowe, a także pozwala na korzystanie z programu na całym świecie. Wystarczy tylko komputer z dostępem do Internetu. Dane firmy są bezpieczne dzięki przechowywaniu w chmurze.

Generator zleceń

Za pomocą linkway.TMS można tworzyć zlecenie, zaplanować trasę przejazdu z wykorzystaniem map HERE lub OpenStreetMap, wyznaczyć kolejność załadunku i rozładunku. Można również obliczyć jego rentowność, a także wystawić fakturę.

Zarządzanie flotą

Zarządzanie flotą pojazdów w firmie jeszcze nigdy nie było tak łatwie i przyjemne. Kartoteka pojazdów to pełna informacja o zestawach samochodów i ich wyposażeniu, danych leasingowych czy przypisanych kierowcach. Pełen pakiet powiadomień dotyczący floty pozwala w łatwy sposób zapanować nad terminowością przeglądów, ubezpieczeń, zadań...

System powiadomień

W linkway.TMS nic Ci nie ucieknie, zlecenia, przeglądy, ubezpieczenia, terminy ważności, faktury... Dzięki modułowej budowie systemu możesz otrzymywać powiadomienia o wszystkim co dzieje się w firmie. Istnieje również możliwość wyboru o poszczególnych powiadomieniach dla odpowiednich użytkowników. Powiadomienia występują w formie push w systemie linkway, a także e-mail czy SMS.

Szczegóły zlecenia

Poprzez platformę można przeglądać realizowane w danym momencie transporty oraz gromadzić dane. Istnieje możliwość udostępniania informacji Kontrahentom o danym zleceniu z podglądem trasy rzeczywistej na mapie. Analizy dotyczące transportów przegląda się według: konkretnego kontrahenta, zlecenia czy numeru rejestracyjnego. linkway.TMS pozwala na generowanie raportów i wykresów.

Administracja firmy

Poprzez linkway.TMS można przeglądać dane o firmowych użytkownikach systemu, edytować je, weryfikować oraz zmieniać uprawnienia. System pozwala prowadzić rejestr pracowników w tym kartotek kierowców.

Integracja z GPS

linkway.TMS pozwala na przejrzyste i ciągłe monitorowanie pojazdów na mapach HERE lub OpenStreetMap. Można podłączyć z systemem dowolny lokalizator GPS lub skorzystać z aplikacji do monitorowania pojazdów linkway.TRACKER.

Baza kontrahentów

Program pozwala na prowadzenie książki adresowej firmy, a także kontaktów przypisanych do danej firmy z podziałem na oddziały. Takie rozwiązanie pozwala na uniknięcie błędów związanych z generowaniem zlecenia, a także przyspiesza proces związany z komunikacją i rejestracją nowych zleceń.

Galeria aplikacji
Zalety oprogramowania
Integracja systemów

linkway umożliwia integrację z zewnętrznymi systemami (między innymi enova oraz SAP), dzięki czemu wprowadzane zmiany mogą zostać zaktualizowane w każdym oprogramowaniu. Integracja może być przeprowadzona w sposób dynamiczny bądź statyczny.
Kontrola przepływu informacji

Udostępniane dane użytkownikom podlegają ścisłej kontroli, dzięki czemu każdy z nich ma dostęp wyłącznie do niezbędnych informacji.
Personalizacja funkcji

Wysoką elastyczność naszej autorskiej platformy zapewniają wykorzystane technologie: ASP.net, baza Microsoft SQL 2012 lub nowsza, zastosowanie standardów HTML5, CSS3, JQuery. Elastyczność ta wykorzystywana jest podczas wdrażania systemu umożliwiając dopasowanie go do indywidualnych potrzeb firmy. Personalizacja to stworzenie rozwiązań odpowiadających wszystkim wymaganiom klienta.
Bezpieczeństwo

Standardem jest bezpieczne szyfrowanie danych za pomocą protokołów SSL. Nasz system może być zintegrowany z firmową domeną (Active Directory), tak więc zarządzanie kontami użytkowników, ich uprawnieniami i hasłami odbywa się za pomocą bezpiecznych metod.
Zmniejszenie kosztów

Dostępność wszystkich informacji w jednym miejscu wpływa na generowanie większych przychodów poprzez zmniejszenie kosztów związanych z biurokracją firmy, kontaktami ze zleceniodawcami/zleceniobiorcami oraz zarządzaniem procesami należącymi do charakterystycznych dla danej firmy działań.
Intuicyjna obsługa

Zastosowane rozwiązania pozwalają na szybkie poruszanie się po różnych funkcjonalnościach systemu. Przyjazny dla użytkownika interfejs i wygodny układ graficzny wpływają na intuicyjność obsługi i komfortowe wykorzystywanie wszystkich możliwości oprogramowania.