linkwayTRACKER
Aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android oraz iOS. Już od 3€ miesięcznie!
 

Aplikacja przeznaczona jest dla kierowców realizujących każdy rodzaj transportu: międzynarodowy czy krajowy, bliższy i dalszy od bazy. Niezależnie czy Twoja flota pojazdów to pojazdy dostawcze, ciężarowe, budowlane, osobowe, aplikacja sprawdzi się w każdej dziedzinie transportu. Modułowa budowa systemu pozwala na wsparcie przedsiębiorstw oraz kierowców w wielu branżach.

Aplikacja jest uzupełnieniem systemów linkway.TMS, a także linkway.INTEGRATOR. Jej działanie usprawnia przepływ informacji, dokumentów, zdjęć. Za pomocą linkway.TRACKER możemy śledzić na żywo pojazd w systemie linkway.TMS oraz linkway.INTEGRATOR, bez dodatkowych systemów GPS.

Obsługa aplikacji została dokładnie przeanalizowana, aby była intuicyjna oraz łatwa w użytkowaniu. Menu zostało zbudowane z dużych "kafelków" z nazwami i ikonami opcji, takie rozwiązanie pozwala na łatwe wybranie funkcji, która aktualnie nas interesuje w każdych warunkach.

 

Aplikacja pozwala na raportowanie celów KPI (statusowanie zlecenia). Kierowca może raportować poszczególne etapy załadunku, rozładunku, a także raportować przebieg trasy np. zator czy kontrolę drogową. Dane te są natychmiast przekazywane do systemu linkway, gdzie koordynatorzy mogą na bieżąco kontrolować przebieg zlecenia połączonego z lokalizacją GPS.

Kolejną funkcją linkway.TRACKER jest możliwość udostępniania zleceń kierowcom z poziomu linkway.TMS. Opcja ta pozwala zminimalizować ryzyko, przekazania błędnych danych, dotyczących zlecenia. Pozwala również na przyspieszenie procesu przepływu informacji w przedsiębiorstwie, przy jednoczesnym ograniczeniu użycia czasu potrzebnego na pisanie wiadomości czy wykonywanie połączeń telefonicznych. Bezpośrednio z aplikacji możemy włączyć nawigację do celu załadunku i rozładunku. Nawigacja uwzględnia gabaryty pojazdu.

linkway.TRACKER pozwala zrezygnować z zewnętrznych systemów GPS. Dostępna jest funkcja tunelowania zleceń, czyli wyznaczanie wirtualnych tunelów trasy przejazdu pojazdu. Dzięki temu kiedy pojazd opuści wyznaczoną dla niego trasę realizacji zlecenia, koordynator zlecenia i inne wyznaczone osoby są o tym natychmiast powiadamiane. Powiadomienia mogą pojawiać się w programie linkway.TMS lub linkway.INTEGRATOR, ale również poprzez e-mail czy SMS.

Dodawanie załączników z poziomu aplikacji pozwala na usprawnienie obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie oraz skrócenie czasu na przekazanie dokumentów przewozowych, dzięki czemu szybciej możemy wystawić fakturę za zlecenie. Funkcja ta również w łatwy sposób pozwala na przesyłanie i archiwizowanie zdjęć prezentujących np. zabezpieczony towar, stan odebranych palet czy ewentualne uszkodzenia. Wszystkie przesłane załączniki dołączane są automatycznie do właściwego zlecenia.

Galeria aplikacji
Zalety oprogramowania
Integracja systemów

linkway umożliwia integrację z zewnętrznymi systemami (między innymi enova oraz SAP), dzięki czemu wprowadzane zmiany mogą zostać zaktualizowane w każdym oprogramowaniu. Integracja może być przeprowadzona w sposób dynamiczny bądź statyczny.
Kontrola przepływu informacji

Udostępniane dane użytkownikom podlegają ścisłej kontroli, dzięki czemu każdy z nich ma dostęp wyłącznie do niezbędnych informacji.
Personalizacja funkcji

Wysoką elastyczność naszej autorskiej platformy zapewniają wykorzystane technologie: ASP.net, baza Microsoft SQL 2012 lub nowsza, zastosowanie standardów HTML5, CSS3, JQuery. Elastyczność ta wykorzystywana jest podczas wdrażania systemu umożliwiając dopasowanie go do indywidualnych potrzeb firmy. Personalizacja to stworzenie rozwiązań odpowiadających wszystkim wymaganiom klienta.
Bezpieczeństwo

Standardem jest bezpieczne szyfrowanie danych za pomocą protokołów SSL. Nasz system może być zintegrowany z firmową domeną (Active Directory), tak więc zarządzanie kontami użytkowników, ich uprawnieniami i hasłami odbywa się za pomocą bezpiecznych metod.
Zmniejszenie kosztów

Dostępność wszystkich informacji w jednym miejscu wpływa na generowanie większych przychodów poprzez zmniejszenie kosztów związanych z biurokracją firmy, kontaktami ze zleceniodawcami/zleceniobiorcami oraz zarządzaniem procesami należącymi do charakterystycznych dla danej firmy działań.
Intuicyjna obsługa

Zastosowane rozwiązania pozwalają na szybkie poruszanie się po różnych funkcjonalnościach systemu. Przyjazny dla użytkownika interfejs i wygodny układ graficzny wpływają na intuicyjność obsługi i komfortowe wykorzystywanie wszystkich możliwości oprogramowania.